Στις επόμενες ασκήσεις θα σας ζητηθεί να δημιουργήσετε μια ή περισσότερες λίστες και να εφαρμόσετε ορισμένες βασικές εντολές πάνω σε αυτές.

  1. Δημιουργήστε μια λίστα με το όνομα “ΗΡΩΕΣ”
  2. Χρησιμοποίησε την κατάλληλη εντολή του Scratch και πρόσθεσε στη λίστα “ΗΡΩΕΣ” τις παρακάτω τιμές: SUPERMAN, SPIDERMAN, CAPTAIN AMERICA, FLASH, IRON MAN, HULK
  3. Ερώτηση: Σε ποιά θέση της λίστας βρίσκεται η τιμή “FLASH”;
  4. Ερώτηση: Ποιό όνομα ήρωα βρίσκεται στη θέση 2 της λίστας;
  5. Χρησιμοποίησε μια εντολή του Scratch για να αντικαταστήσεις τον “CAPTAIN AMERICA” με την τιμή “ΑΝΤ λΜΑΝ”
  6. Με τη χρήση της εντολής “Πες”, να εμφανίσετε στην οθόνη το μήκος της λίστας
  7. Με τη χρήση της εντολής “Πες”, να εμφανίσετε στην οθόνη τη θέση της λίστας βρίσκεται η τιμή “FLASH”
  8. Με τη χρήση της εντολής “Πες” και μιας εντολής επανάληψης να εμφανίσετε στην οθόνη όλες τις τιμές της λίστας (σάρωση της λίστας)
  9. Χρησιμοποίησε την κατάλληλη εντολή του Scratch για να βρείτε τη θέση της λίστας που βρίσκεται η τιμή “FLASH” και να τη διαγράψετε
  10. Με τη χρήση της εντολής “Πες”, να εμφανίσετε στην οθόνη το μήκος της λίστας