Σε αυτή την άσκηση θα δημιουργήσετε ένα παιχνίδι ερωτήσεων. Το πρόγραμμα θα κάνει ερωτήσεις στον παίχτη και αυτός θα πρέπει να απαντάει σωστά.
Σε αυτό το παιχνίδι, θα υπάρχει μια λίστα 10 ερωτήσεων και 10 απαντήσεων (κατά προτίμηση οι απαντήσεις να είναι αριθμητικές δηλαδή, ερώτηση “Ποιο έτος ξεκίνησε η Ελληνική Επανάσταση” της οποίας η απάντηση είναι “1821”)
Για κάθε ερώτηση που ο παίχτης απαντάει σωστά, το πρόγραμμα θα εμφανίζει ένα κείμενο επιβράβευσης π.χ. “Μπράβο!!”
Για κάθε ερώτηση που ο παίχτης απαντάει λάθος, το πρόγραμμα θα επισημαίνει ότι η απάντηση δεν είναι σωστή, π.χ. “Απάντησες λάθος, καλή επιτυχία στην επόμενη ερώτηση!”
Επιπλέον ασκήσεις:
- Προσθέστε στο παιχνίδι τα γραφικά που θέλετε εσείς
- Όταν τελειώσει το παιχνίδι, θα τυπώθεί το μήνυμα “Απάντησες σωστά σε Χ ερωτήσεις”, όπου Χ είναι ο αριθμός των σωστών απαντήσεων που έδωσε ο παίχτης
- Αν ο παίχτης έχει απαντήσει σωστά σε όλες τις ερωτήσεις τότε θα εμφανίζεται στην οθόνη ένα κύπελο!